ادامه خدمت رسانی پرسنل محیط زیست خوزستان به زائرین امام حسین (ع) در راهپیمایی عظیم اربعین

 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان : موکب های  محیط زیست خوزستان در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه در حال خدمت رسانی به عاشقان امام حسین (ع) است

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ،
خدمت رسانی پرسنل محیط زیست خوزستان به زائرین در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در موکب های محیط زیست خوزستان همچنان ادامه دارد.

محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان این مطلب گفت : پرسنل ادارات محیط زیست شهرستان های دشت آزادگان ، هویزه و خرمشهر با استقرار در موکب های بر پا شده محیط زیست در خدمت رسانی به زوار می باشند .
وی یکی از اهداف اصلی این برنامه را در کنار ارادت پرسنل محیط زیست استان به ابا عبدالله الحسین (ع) ، آموزش و فرهنگ سازی محیط زیستی و مدیریت پسماندها در مسیر عنوان نمود و گفت : با توجه به گستردگی موکب ها که به مردم خدمات رسانی می کنند ، مدیریت پسماندها خصوصاً ظروف یکبار مصرف و پاکسازی مسیر تردد زائران از برنامه‌های آموزشی و فرهنگ سازی پرسنل محیط زیست برای مسئولین و خادمان موکب ها مستقر در منطقه می باشد.
لازم بذکر است ، اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان امسال با مشارکت انجمن ها و دوستداران محیط زیست در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه موکب بر پا نموده است.