بازدید مشترک ستادی از مرکز معاینه فنی خودرو در گتوند

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان - رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند گفت: اعضای ستاد معاینه فنی گتوند شامل نمایندگان شهرداری، محیط زیست و پلیس راهور از مراکز معاینه فنی خودرو در این شهرستان بازدید کردند.
قهرمان رمزدان با اعلام این خبر اظهار کرد: این گونه بازدیدها به منظور نظارت بر عملکرد و ارزیابی انجام صحیح معاینات و بررسی میزان رعایت ضوابط، دستورالعمل ها و استانداردهای لازم از سوی مرکز معاینه فنی صورت می گیرد.
وی گفت : در این بازدید نیز که به دعوت کمیته معاینه فنی شهرستان صورت گرفت نمایندگان شهرداری، محیط زیست و پلیس راهور، به صورت مشترک از مرکز معاینه فنی خودرو در شهرستان بازدید و بر نحوه صدور گواهی معاینه فنی، فضای سالن و عملکرد سیستم دستگاه ها و انجام درست آزمایشات براساس دستورالعمل ها و استانداردهای ابلاغی نظارت کردند و نکات و راهنمایی های لازم را به آقای روح الله شعبانی مسئول مرکز یادآوری کردند.
وی یادآور شد : در سال جاری پایش و نظارت بر فعالیت مرکز معاینه فنی به صورت منظم و ماهانه از سوی کارشناسان این اداره صورت می گیرد و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف گزارش به مراکز نظارتی استان ارسال خواهد شد.