حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در جمع دوستداران محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از پاسگاه محیط بانی منطقه هفت شهیدان بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، احمدرضا لاهیجان زاده از روند آماده سازی پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده هفت شهیدان بازدید نمود. وی همچنین ضمن حضور در واحد نوروزی انجمن نگین ایران زاگرس واقع در منطقه دوراهی لالی با اعضای انجمن به دیدار و گفتگو پرداخت.
لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با تأکید بر لزوم اهمیت آماده سازی زیرساختها برای معرفی بهتر منطقه حفاظت شده هفت شهیدان به گردشگران اظهار داشت :بایستی امکانات اولیه برای میزبانی از گردشگران در منطقه حفاظت شده هفت شهیدان از طریق نهادهای متولی از جمله ادارات کل میراث فرهنگی و همچنین حفاظت از محیط زیست مهیا گردد تا شاهد جذب بیشتر گردشگران در منطقه باشیم. ضمن اینکه از طریق آموزش های زیست محیطی به جامعه محلی و اهالی منطقه در تلاش هستیم تا برنامه احیاء منطقه حفاظت شده هفت شهیدان بیش از پیش عملی شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان همچنین نقش سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه های زیست محیطی و توسعه فرهنگ مرتبط را تأثیرگذار دانست و ابراز امیدواری نمود: با پویایی انجمن های زیست محیطی در استان که بازوان اجرایی ما در این حوزه هستند شاهد اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ زیست محیطی و توجه به طبیعت توسط اقشار مختلف جامعه خواهیم بود.
در خاتمه این بازدید نیز لاهیجان زاده به همراه نجاتی رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان و اعضای انجمن نگین ایران زاگرس چندین نهال را در منطقه دوراهی لالی کاشتند.