برگزاری کارگروه مدیریت پسماند­های بخش چغامیش دزفول

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان،نشست کارگروه مدیریت پسماند بخش چغامیش دزفول با حضور بخشدار چغامیش، رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول و رئیس اداره پارک ملی دز و دهیاران و رؤسای شورا های روستای بخش چغامیش در محل بخشداری چغامیش برگزار گردید.
قارم بخشدار چغامیش در ابتدای این نشست گفت: ))محیط زیست مقوله­ای بسیار حیاتی و لازمه زندگی و حیات است و بخش چغامیش دزفول یکی از  بخش­هایی است که  از لحاظ پتانسیل­ها و آب فراوان از سرسبزی و حاصلخیزی فراوانی برخوردار بوده که توجه به وضعیت محیط زیست آن ضروری است)).
همچنین در این نشست فرهاد قلی نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت:))کارگروه مدیریت پسماند­های بخش چغامیش در راستای ساماندهی و مدیریت مطلوب­تر پسماند­های بخش چغامیش برگزار و در جهت رسیدگی به وضعیت زیست محیطی بخش چغامیش نشست­های ویژه ای پیرامون آلودگی هوا و محیط زیست طبیعی بخش چغامیش برگزار خواهد شد و در راستای رسیدگی و رفع مشکلات زیست محیطی خواستار مشارکت و همراهی دهیاران محترم هستیم )).
در ادامه نیز دهیاران و شوراهای بخش چغامیش به بیان مشکلات و دیدگاه­های خود پیرامون جمع آوری، انتقال و دفع پسماند­های خانگی و دامی روستاهای بخش چغامیش پرداختند و مصوباتی در خصوص مدیریت مطلوب پسماندهای روستایی بخش چغامیش مقرر گردید.