با هدف الگوسازی در راستای مصرف بهینه منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست نمایشگاه مدیریت سبز به مدت یک هفته در دانشگاه شهید چمران اهواز، برپا

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، نمایشگاه مدیریت سبز با مشارکت دانشگاه شهید چمران اهواز و اداره کل محیط زیست استان خوزستان در دانشگاه شهید چمران اهواز برپا شد. در این نمایشگاه که آیین افتتاح آن امروز 12 اسفندماه در سرسرای دانشکده علوم برگزار شد، دکتر غلامحسین خواجه با اشاره به اهمیت برگزاری این هفته، گفت: دانشگاهیان به عنوان جامعه علمی کشور نقش بسزایی در ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست و منابع طبیعی دارند.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان این هفته در دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: امیداریم این حرکت بتواند اقدامی موثر در راستای حفظ محیط زیست باشد.

دکتر حمیدرضا غفوری معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز نیز گفت: حفظ محیط زیست وظیفه ای همگانی است و مشارکت دانشگاهیان در این مساله می تواند حایز اهمیت باشد.

وی ادامه داد: هفته مدیریت سبز امسال برای نخستین بار در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود؛ برگزاری این هفته از برنام های مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

مدیر طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار امیدواری کرد این اقدام در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

غفوری، تصریح کرد: دانشگاهیان در مساله حفظ محیط زیست مسئولیت مهمی را به عنوان نخبگان برعهده دارند و باید بتوانند برای جامعه خود الگو باشند.

گفتنی است نمایشگاه هفته مدیریت سبز با برپایی غرفه هایی از جمله جمع آوی سکه های پلاستیکی، غرفه HSE ، گلدان های شیشه ای، المان های بازیافتی و... از امروز 12 تا 16 اسفندماه هر روز از ساعت 10 تا 13آماده بازدید علاقه‌مندان است.

همچنین در پایان از لوگوی هفته مدیریت سبز دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور مسئولان دانشگاه و اداره کل محیط زیست استان خوزستان رونمایی شد.