برگزاری نخستین آیین درختکاری بیمارستانی به نام «بیمارستان سبز» در شوشتر به مناسبت روز جهانی خاک

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان_ به مناسبت روز جهانی خاک و به نیت شفای بیماران نخستین آیین کاشت نهال بیمارستانی به نام  «بیمارستان سبز» در بیمارستان الهادی شهرستان شوشتر برگزار گردید.

بهروز نجاتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر، در ضمن حضور در این آیین بیان داشت: در این برنامه که به همت کانون محیط زیست دانشکده علوم پزشکی و انجمن احیاگران آسیابهای آبی شوشتر و همکاری ادارات محیط زیست، ورزش و جوانان و منابع طبیعی شوشتر و با مشارکت پرشور دانشجویان و علاقه مندان و به مناسبت روز جهانی خاک و بانیت شفای بیماران برگزار گردید تعداد 100 اصله نهال از گونه های کنار، سپستان و برهان در محوطه دانشکده و بخش هایی از بیمارستان الهادی کاشته شد تا ضمن فرهنگسازی و افزودن بر فضای سبز و زیبایی بیمارستان به بالارفتن روحیه و نشاط بیماران کمک نماید.

در این برنامه به نیابت از استاد فقید علیرضا یکتاپرست از اساتید برجسته دانشگاههای شوشتر تعدادی نهال غرس و آبیاری گردید و پس از کاشت هر نهال اعطای سند مالکیت نهال توسط دست اندرکاران برنامه صورت گرفت.

گفتنی است: ریاست اداره ورزش و جوانان، مدیریت محترم آتشنشانی، معاون دانشکده علوم پزشکی و ریاست بیمارستان الهادی و همچنین ریاست اداره محیط زیست شوشتر از مهمانان ویژه این برنامه بودند.