اختتامیه جشنواره بین المللی انسان و محیط زیست در دزفول

 به گزارش روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست خوزستان- جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با موضوع «انسان و محیط زیست» که از 8 آذر ماه در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برپا بود در روز جمعه 16آذر ماه طی مراسمی به کار خود پایان داد. در این گردهماییبا اهداء جوایز از نفرات برتر هر رشته تقدیر به عمل آمد. (اسامی برگزیدگان به شرح زیر می‌باشد: نقاشی: 1- هیئت داوران هیچ اثری را شایسته رتبه اول ندانست،2- خانم شامینا آنام از بنگلادش، 3- آقای علی چهارمحالی از شوشتر؛ طراحی: 1- هیچ اثری حائز رتبه اول نگردید، 2- خانم شبنم شهریاری از رشت، 3- آقای شهاب موسوی از دزفول؛ حجم و مجسمه سازی: رتبه اول و دومی انتخاب نگردید و رتبه سوم مشترکاً توسط خانم پریسا گاراژیان از تهران و آقای ماهان مقصودی از تبریز کسب گردید).همچنین ازحامیان مالی جشنواره، عوامل اجرایی و ادارات مرتبط نیز با اهداء لوح سپاس و تندیس، قدردانی گردید.

مراسم اختتامیه با حضور هنرمندان، هنردوستان و مسئولین شهرستانو استان ( از جمله اداره حفاظت محیط زیست دزفول و نمایندگان انجمن‌های مردمی) برگزار گردید.محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستانضمن تحسین اجرای چنین رویداد مهمی در شهرستان دزفول، از دست اندرکاران جشنواره تشکر نمود و تداوم آن را خواستار شد.

عبدالرضا رابطی دبیر هنری جشنواره با تأکید بر هدف اصلی برگزاری این رویداد بزرگ هنری که تعامل هنرمندان ایران و جهان برای افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی برای حفاظت از محیط زیست بوده، یادآور شد که نگاه هنرمندانه به این مسئله حیاتی می‌تواند بسیار تأثیرگذار و ثمربخش باشد. وی استقبال کم‌نظیر اقشار مختلف مردم از این نمایشگاه را گواه موفقیت آن دانست و بازتاب خبری آن را در سطح بین‌المللی رضایت‌بخش اعلام نمود.او در بخشیاز سخنان خود از حضار خواست به نشانه حمایت و نگهبانی از محیط زیست 30 ثانیه به پا خیزند.