برگزاري اولين مراسم پاكسازي عمومي سطح شهر در بهبهان

 به گزارش روابط عمومي اداره کل حفاظت محيط زيست خوزستان، پرسنل اداره محيط زيست در مراسم پاكسازي سطح شهر بهبهان در شنبه 22 دي ماه شركت كردند.

در فرهنگ ايراني و اسلامي همواره بر نظافت و پاكيزگي تاكيد شده و اين پاكسازي ها نيز با توجه به استقبال از عيد نوروز و ميهمانان نوروزي و زيبايي چهره شهر صورت مي گيرد. محوريت اين پاكسازي عمومي بر عهده شهرداري بهبهان بوده و ساير دستگاهها و شهروندان نيز در اين زمينه مشاركت نمودند. اميد است با اجراي اين طرح، شهري پاك براي شهروندان و ميهمانان نوروزي مهيا كنيم.

در اين مراسم فرمانداري شهرستان بهبهان و كليه مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان و مديران شهرداري و پرسنل تنظيف شهرداري بهبهان مشاركت نموده و هر كدام به پاكسازي قسمتي از شهر پرداختند تا با شهري پاكيزه به استقبال سال نو و مهمانان نوروزي برويم .

اداره حفاظت محيط زيست بهبهان نيز با توجه به حساسيت موضوع و الگوبرداري مردم از اين حركت نمادين، با كليه پرسنل و رياست اداره در اين پاكسازي شركت نمودند.

لازم به ذكر است كه اين اولين مراسم پاكسازي عمومي شهر بهبهان بوده و تا فرارسيدن عيدنوروز ، مجدداً شاهد چنين مراسمي خواهيم بود .