رئیس جدید محیط زیست دشت آزادگان معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، امیر عطشانی به عنوان رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان  دشت آزادگان منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، طی حکمی از سوی محمد جواد اشرفی  مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان ،  امیر عطشانی به عنوان رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشت آزادگان  منصوب و از زحمات علیرضا ریشهری رئیس قبلی این شهرستان قدردانی شد.

 در این مراسم حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان  با اشاره به وجود پتانسیل های غنی در شهرستان دشت آزادگان ، با تاکید بر اهمیت محیط زیست و تاثیر آن بر زندگی انسان ها  گفت : حفظ محیط زیست و عدم تخریب آن به عنوان یک وظیفه ملی  است و با انتقاد از  عدم تخصیص  اعتبارات  کافی برای حفاظت از محیط زیست که به عنوان  یک ثروت ملی  است در ادامه سخنان خود افزود : توجه به این امر مهم می تواند ضامن بقاء و دوام حیات ما باشد و باید تلاش کنیم تا عوامل بشری آسیب زا را به حد اقل برسانیم.

فرماندار دشت آزادگان در ادامه سخنان خود  گفت : منطقه حفاظت شده میشداغ  به لحاظ گونه منحصر بفرد آهوی این منطقه و همچنین قوچ و میش دارای اهمیت ویژه ای است  و سختی شرایط حفاظت ، تپه ماهوری و گرمای شدید ، فعالیت محیط بانان و حامیان محیط زیست  را در این منطقه خاص تر نموده و رشادت محیط بانان در حفاظت از این منطقه  را  ارج نهاد.

لازم بذکر است ، در این مراسم سید عادل  مولا  معاون  محیط زیست طبیعی  ، مسعود طوسی  رئیس حراست  و حسن آقا  شیر محمدی   فرمانده یگان اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان نیز حضور داشتند .