گرامیداشت هفته هوای پاک در مدارس مسجدسلیمان به همت انجمن همیاران محیط زیست و با همکاری اداره حفاظت محیط زیست

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- انجمن همیاران محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته هوای پاک و با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و مشارکت مدیران و معلمان با حضور در مدارس پیش دبستانی و دبستان پویندگان نخبه، مهد کودک طلوع خورشید، مرکز توانبخشی کودکان استثنایی بشرا، مدارس شریعتی، شهید مدنی هوانیروز، کوشا و شکوفه‌ها ضمن گرامیداشت هفته هوای پاک به اجرای برنامه‌های متنوعی پرداخت.
از جمله برنامه‌های برگزار شده به مناسبت هفته هوای پاک دوره‌های آموزشی آشنایی با محیط زیست، ویژه دانش‌آموزان بوده که توسط انجمن همیاران محیط زیست و کارشناس اداره حفاظت محیط زیست برگزار شد.
از دیگر برنامه‌های برگزار شده در هفته هوای پاک می‌توان به برپایی نمایشگاه کار با مواد بازیافتی، آموزش کاشت بذر مرکبات، برگزاری تولد درختی، کاشت نهال به یاد شهدای هواپیمای اوکراین و شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای پویش جمع‌آوری درب بطری و تهیه و توزیع کیسه‌های پارچه‌ای اشاره کرد.
در پایان نیز انجمن همیاران محیط زیست از دانش آموزان فعال محیط زیست تقدیر به عمل آورد و کارت عضویت همیار محیط زیست را به آنان اهدا کرد.
لازم بذکر است، هفته هوای پاک امسال با شعار هوای پاک ؛ اقدام و عمل از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست نامگذاری شده است.