مراسم گرامی داشت روز هوای پاک بصورت نمادین با شعار "هوای پاک،اقدام وعمل" در مدرسه شهید عبدالله حاجی پور شهرستان لالی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان - اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی در روز یکشنبه مورخ 29 دی ماه به مناسبت هفته هوای پاک با حضور رئیس آموزش پرورش شهرستان لالی و مدیریت مدرسه  شهید عبدالله حاجی پور و جمعی از دبیران، زنگ هوای پاک را در مدرسه شهید عبدالله حاجی پور به صدا در آورد.
مهدی زمانپور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی طی سخنرانی در مدرسه ذکر شده به بیان توضیحاتی درخصوص روز هوای پاک و اهمیت هوای پاک و سالم در سلامت عموم مردم، به دانش آموزان روش های پیشگیری از آلودگی هوا و کارهایی که برای داشتن هوایی پاک و سالم و نیز  داشتن محیطی سالم باید انجام داد را یاد آور شد.
وی ضمن اشاره به فواید درخت در زندگی انسانها گفت: علاوه بر کمک درختان به تولید هوای سالم  با صنعتی شدن جوامع بشری درختان نقش مهم تری در زندگی بشر ایفا می كنند، از سویی مقدمات پیشرفت بیشتر صنعت و فناوری را موجب می شوند.
وی افزود: روز هوای پاک فرصتی برای تأمل بیشتر در خصوص اهمیت احساس مسئولیت همگانی، نسبت به حفظ محیط‌زیست و داشتن زمین پاک است.
در پایان چند اصله نهال به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی و درخت کاری تعدادی نهال در حیاط مدرسه شهید عبدالله حاجی پورکاشته شد.