روز هوای پاک در دبستان عاطفه شهر شرافت گرامی داشته شد

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک صبح روز دوشنبه در دبستان عاطفه شهرشرافت برنامه ای برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان_ بهروز نجاتی تصریح کرد : این برنامه به همت انجمن هواداران کارون زلال و اداره محیط زیست شوشتر و مسئولین دبستان عاطفه با هدف ترویج فرهنگ زیست محیطی و آشنایی دانش آموزان با اهمیت هوای پاک و محیط زیست برگزار شد.
نجاتی ادامه داد: در این برنامه دانش آموزان در مسابقه نقاشی با موضوع هوای پاک و سالم شرکت کرده و در پایان مسابقه به افراد برگزیده از سوی اداره محیط زیست شوشتر و انجمن هواداران کارون زلال جوایزی اهداء شد.
وی افزود : در این برنامه نسرین بوستانی، مدیر انجمن کارون زلال شوشتر ازاهمیت هوای پاک، راه های جلوگیری از آلودگی هوا سخن گفت و نکات آموزشی لازم در خصوص حفظ محیط زیست و داشتن هوای پاک را یادآور شد و در پایان نیز به پاس مشارکت دانش آموزان پایه ششم در کمپین "کاغذ زباله نیست" به دانش آموزان پایه ششم گل و گلدان اهداء و کلیه دانش آموزان این دبستان نیز به کمپین جمع آوری درب بطری پیوستند و باکس جمع آوری درب بطری به دبستان تحویل داده شد.