جلسه هم انديشي با روحانيون و انجمن جاروكشان بهبهان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- هم انديشي با روحانيون و انجمن جاروكشان بهبهان در روز سه شنبه 6 اسفند ماه در اداره حفاظت محيط زيست شهرستان بهبهان برگزار گرديد.
در اين جلسه ضمن تاكيد بر اين موضوع كه حفظ و حراست از محيط زيست يك وظيفه عمومي و همگاني و شرعي است و فرهنگ سازي در اين زمينه بايد در اولويت برنامه هاي آموزشي قرار گيرد، روحانيون را يكي از بزرگترين سرمايه ها در زمينه حفظ محيط زيست دانسته و از ايشان درخواست گرديد كه فعاليت ها و كارهاي خود را در زمينه حفاظت از محيط زيست افزايش داده و در جهت ارتقاي سطح فرهنگ محيط زيستي از طريق آموزش و اقدام عملي بحث و تبادل نظر گرديد.
در ادامه جلسه مديران انجمن به بيان اهم مسائل و مشكلات زيست محيطي منطقه از جمله مشكل پسماندهاي شهرستان، شكار و صيد غير مجاز، قطع درختان ، درخت كاري و اشاعه فرهنگ درخت كاري و ديگر مسائل مهم منطقه پرداختند و در اين زمينه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند. در پايان ابراز اميدواري شد با برگزاري و تداوم چنين جلساتي و نيز حضور ادارات متولي در اين جلسات به حفاظت از محيط زيست كمك نمود.
مشاركت جدي وعزم عمومي لازمه موفقيت همه برنامه هاي زيست محيطي در جامعه امروز است كه با توجه به لزوم حضور فعال وهماهنگ روحانيون در كنار انجمن هاي زيست محيطي و ساير اقشار مردم دستيابي به نتايج مطلوب مقدور خواهد بود.