برنامه های هفته محیط زیست در خوزستان اعلام شد

 مدیرکل حفاظت محیط زیست گرامیداشت مناسبت هفته محیط زیست در خوزستان برگزار می شود
 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- محور برنامه‌های هفته محیط زیست در استان مشخص شد. در جلسه هماهنگی برگزاری این هفته که با حضور اعضای ستاد هفته محیط زیست  بر گزار  شد،
محمد جواد اشرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، هفته محیط زیست را فرصتی مناسب جهت تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت همگانی و حمایت از صنایع سبز دانست.
 وی گفت: با توجه به شعار امسال که جهت تولید حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار ایران نامگذاری شده است ،برنامه هایی در راستای صنعت سبز و توسعه پایدار باید دیده شود.
اشرفی ادامه داد: توجه به مشارکت مردمی و سازمان های مردم نهاد در جوامع محلی و برگزاری و بررسی مشکلات زیست محیطی در نشست‌های مشترک از برنامه‌های مشترک و مشارکت دوستداران محیط زیست در این هفته است.
وی افزود:  این نشست ها به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس در طول هفته برگزار خواهد شد.  اشرفی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های بهره برداری از سیستم سنجش آلودگی هوا و افتتاح طرح‌های زیست‌محیطی در صنایع و آغاز به کار پروژه‌های زیست‌محیطی جهت احیای تالاب‌ها اشاره کرد و گفت: تأمین حق آبه یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید در طول این هفته مورد بررسی قرار گیرد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد:  تقدیر از فعالان محیط زیست، محیط بانان و تلاشگرانی که در راستای حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی اقدامات شاخص انجام داده‌اند از برنامه‌های دیگر این هفته خواهد بود.