بازدید از درمانگاه ها و مطب های شادگان اجرا شد

بازدیدازدرمانگاه هاو مطب های شادگان اجرا شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان خوزستان - رحیم مجدمی رئیس اداره محیط زیست شهرستان شادگان اظهار کرد : در روز سه شنبه مورخ ۲۱مردادماه بازدید کارشناس پایش این اداره  بهمراه معاونت درمانی و بارزسان بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان از وضعیت پسماندهای عفونی  از درمانگاه ها و مطب‌ها این شهرستان  در دونوبت صبح وبعد ازظهر اجراشد.
مجدمی بیان کرد:  رسیدگی به وضعیت پسماند عفونی پزشکی ونحوه تفکیک از مبدا با اشاره به انجام بازدید‌ها از درمانگاه‌ها و مطب‌های  و لزوم برخورد جدی با خاطیان افزود: با توجه به اهمیت مدیریت پسماند‌های عفونی، طرح نظارت و بازدید ازمراکز درمانی  آغاز شده است.
وی افزود : با اشاره به ماده ۲۳ قانون مدیریت پسماند با مضمون نظارت سازمان حفاظت محیط زیست بر نحوه‌ی مدیریت پسماندها، بیان کرد: در پی فعالیت‌های انجام شده و پایش‌های مستمر و نظارت بر نحوه مدیریت اصولی پسماند‌های  عادی و  اقدام به بازرسی مجدد  از این مراکز در سطح شهر  صورت پذیرفت. و به تعدادی از این مراکز درمانی تذکر جهت رفع اشکالات و موارد عدم رعایت ماده ۳۳ضوابط مدیریت اجرایی پسماند پزشکی اقدام نمایند.
رئیس اداره محیط زیست شادگان ادامه داد: انتظار می رود  مراکز درمانی این شهرستان باتوجه به  شرایط موجود نسبت به  مدیریت صحیح و اصولی پسماند عادی و عفونی پزشکی  اداره محیط زیست  وشبکه بهداشت ودرمان رایاری کنند.