نشست هماهنگی برنامه های آموزشی محیط زیست در مدارس شوشتر برگزار شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از برگزاری نشست هماهنگی با آموزش و پرورش شوشتر به منظور اجرای برنامه های آموزشی محیط زیست در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان_ بهروز نجاتی در این خصوص گفت : در این جلسه که با حضور معاون آموزشی و مسئول آموزش مدارس غیرانتفاعی و مشارکت‌های مردمی اداره آموزش و پرورش شوشتر در این اداره برگزار شد گوشه هایی از عملکرد آموزشی و برنامه های زیست محیطی صورت گرفته توسط اداره محیط زیست شوشتر در مدارس شهرستان در سال‌های گذشته به نمایش گذاشته شد.
نجاتی ادامه داد: اعلام آمادگی آموزش و پرورش جهت در اختيار گذاشتن فضای شبکه شاد و محیط آموزشی برای برگزاری دوره های آموزشی زیست محیطی برای دانش آموزان، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و پخش پیام‌ها و شعارهای زیست محیطی در بین مباحث و کلاسهای آموزشی در شبکه شاد از توافقات و رویکردهای خوب این جلسه بود.
وی افزود: بررسی برگزاری دوره مدیریت سبز برای کادر اداری آموزش و پرورش و برگزاری جشنواره های زیست محیطی و درخواست تنظیم برش شهرستانی از تفاهم نامه محیط زیست و آموزش و پرورش از دیگر موضوعات و پیشنهادات ارائه شده در این نشست بود.