بازدید دادستان دشت آزادگان از منطقه حفاظت شده میشداغ و نشست و گفتگو با محیط بانان

 سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشت آزادگان از بازدید دادستان از منطقه حفاظت شده میشداغ خبر داد
 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان-  هادی جلالی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشت آزادگان گفت: حجت الاسلام و المسلمین پیوند، دادستان دشت آزادگان و سروان سلامی، معاون نیروهای انتظامی شهرستان بستان، از منطقه حفاظت شده میشداغ و پاسگاه محیط بانی بازدید کردند و با محیط بانان نشستی داشتند.
جلالی در این بازدید ، در مقدمه ای به معرفی منطقه حفاظت شده میشداغ، ارزش مناطق حفاظت شده، گونه های شاخص جانوری و گیاهی منطقه، شرایط کاری محیط بانان و مهمترین مشکلات منطقه پرداخته و بر حمایت قوه قضاییه در راستای حفاظت بهتر از انفال الهی تاکید کرد.
در این بازدید، دادستان  و هیات همراه ضمن بازدید از منطقه، در نشستی صمیمی و آموزشی با  محیط بانان،  از نقش و جایگاه آنان در حفاظت از منطقه اشاره کرد و گفت: ما برای حفظ وطن اسلامی از دست دشمن،  شهیدان بسیاری در این منطقه دادیم. با خون شهیدان این مناطق از دست دشمن درآورده شد و الان شما محیط بانان بعنوان یک نگهبان باید از این منطقه حفاظت شده به خوبی حراست کنید.
دادستان دشت آزادگان ادامه داد: نباید به افراد سودجو اجازه ورود به منطقه را داد تا دست به غارت حیات وحش و اراضی منطقه بزنند و این کار با  گشت های مستمر شدنی است.
وی در ادامه ضمن اعلام برخورد قاطع دادستانی با متخلفین، بر جذب مشارکت فعالان عرصه محیط زیست تاکید و از فرماندهی نیروی انتظامی خواست تا با محیط بانان نهایت همکاری را نموده و با زمین خواری و تصرف اراضی ملی به شدت برخورد نمایند.