جلسه هم اندیشی با سازمان های مردم‌نهاد و جمعی از دوستداران محیط زیست در لالی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان- جلسه هم اندیشی باحضور مدیر انجمن دیار پارسه لالی ، مدیر انجمن دوستداران محیط زیست لالی و جمعی از دوستداران محیط زیست در اداره حفاظت محیط زیست لالی برگزار گردید.
در این جلسه مهدی زمانپور رئیس اداره محیط زیست لالی ضمن تاکید بر این موضوع که حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی و همگانی است و فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست باید در اولویت برنامه های آموزشی قرار گیرد، انجمن ها را یکی از بزرگترین سرمایه ها در زمینه حفظ محیط زیست دانست و از انجمن ها درخواست نمود در این زمینه ها فعالیت های خود را گسترش دهند و فعالیت های خود را به فضای مجازی محدود نسازند. 
در ادامه زمانپور با تشریح فعالیت های زیست محیطی در سطح شهرستان گفت: انجمن ها و سازمان های مردم نهاد نقش موثری در ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند و می توانند در مباحث زیست محیطی منشأ خدمات بسیاری باشند.
وی در این خصوص با اشاره به نقش انجمن ها و سازمان هاي مردم نهاد در حفاظت از محيط زيست و ظرفيت بسيار مطلوب اين سازمان ها و گروه ها در شهرستان لالی ، بيان کرد: اداره محيط زيست لالی از تعاملات سازنده در راستاي رسيدن به يك محيط زيست پايدار استقبال مي كند و قطعا در پيشبرد اين هدف از همكاري و ظرفيت گروه هاي مردم نهاد استقبال خواهد كرد.
زمانپور افزود: مقرر شد این اداره دوره های آموزشی زیست محیطی برای انجمن ها برگزار شود و با کمک انجمن های زیست محیطی آموزش جوامع محلی آغازشود ، در دستور کار این اداره قرار خواهد گرفت و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.