اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی

 پویش سه شنبه های بدون خودرو به یاد پدر خیر محیط زیست مهندس محسن خیرالهی درشهرستان لالی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، پویش سه شنبه های بدون خودرو با حضور انجمن دوستداران محیط زیست لالی و مدیر انجمن همیاران محیط زیست مسجدسلیمان به یاد پدر خیر محیط زیست مهندس محسن خیرالهی در لالی برگزار شد.
مهدی زمانپور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی گفت: پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، کمپینی با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌سرنشین است تا از این طریق شهروندان، دست‌کم در روزهای سه‌شنبه به جای استفاده از خودروی شخصی، گزینه‌های مفیدتری مثل  پیاده روی، دوچرخه‌سواری و استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی را برای كارهای روزمره جایگزین كنند.
وی در ادامه گفت: این برنامه با هدف توسعه فرهنگ زندگی شهر دوستدار سلامت و محیط زیست با حضور و همکاری پرسنل و کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی ، انجمن دوستداران محیط زیست لالی و مدیر انجمن همیاران محیط زیست مسجدسلیمان انجام شد.
زمانپور در پایان افزود: اجرا و تداوم این طرح اقدام ارزنده ای در راستای کاهش آلاینده های خودرو  می تواند گام موثری جهت حفظ هوای پاك و سلامت جامعه و افراد است و امیدواریم این امر موجب فرهنگ سازی و نهادینه شدن این فرهنگ در سطح جامعه شود.