از برگزار کنندگان مسابقه تصویرگری محیط زیست با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان تقدیر شد

  مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان- هنرمندان فعال در عرصه طبیعت بازوان اجرایی در فرهنگ محیط زیست هستند. 
 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست از برگزار کنندگان مسابقه تصویرگری محیط زیست تقدیر شد.
در این مراسم محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن تقدیر از حرکت ارزشمند گروه انجمن طراحان گرافیک خوزستان به خاطر برگزاری نخستین مسابقه تصویرگری محیط زیست گفت : هنرمندان به عنوان بازوی اجرایی محیط زیست در بخش فرهنگی هستند و به خوبی می‌توانند توانمندی‌ها و معضلات محیط زیست را به جامعه انعکاس دهند.
 او ادامه داد : در دوره های بعدی این رویداد هنری، اداره کل حفاظت محیط زیست پررنگ تر  از لحاظ مالی و هم از لحاظ معنایی در کنار هنرمندان خواهد بود و تلاش خواهد کرد تا این رویداد هنری که از استان خوزستان شروع شده به جایگاه ملی ارتقا یابد.
وی ادامه داد: اهداف این نمایشگاه بسیار با ارزش است که همان   فرهنگ سازی و ارتقای حفاظت از محیط زیست در قالب تصاویر گنجانده می شود. 
اشرفی در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی های استان از جمله تالاب ها، جنگل ها و مناطق اشاره کرد و گفت: باید ضمن معرفی این جاذبه ها از موضوعات و معضلات هم از دید هنری غافل نشویم تا بتوانیم از حمایت مردم برای حفاظت از محیط زیست بهره‌گیری نمود.
 در ابتدای این نشست فرامرز  تامرادی مدیر انجمن طراحان گرافیک به همراه هیئت اجرایی مسابقه تصویرگری گزارشی از فعالیت‌های این انجمن ارائه نمود و گفت: این مسابقه در سال ۹۸ آغاز شده و در دو بخش خوزستان و آزاد که بیش از ۱۶۰۰ نفر با ۷۰۰ اثر در این مسابقه شرکت کردند که ۱۶۴ اثر برگزیده شده است.
 او ادامه داد: به علت بیماری کرونا آثار فقط در وبسایت و صفحه اینستاگرام مورد بازدید قرار گرفتند. در پایان این مراسم ، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اهدای لوح تقدیر از آنان تقدیر کرد.