فراخوان شرکت در اولین جشنواره عکاسی، اینفو گرافیک ، داستان نویسی و نقاشی به مناسبت روز جهانی تالاب ها

 مقدمه:این جشنواره در راستای گسترش سواد محیط زیستی شهروندان و همچنین ضرورت توجه بیش از پیش به مقوله حفظ تالاب‌های استان در چهار رویداد شامل محورهای عکاسی و اینفوگرافیک، داستان نویسی و نقاشی برگزار می شود. از تمام علاقه مندان به تالاب در تمام گروه های سنی دعوت می شود تا در این جشنواره شرکت نمایند.
 به نفرات اول تا سوم هر مسابقه هدایای ارزشمندی اهداء می گردد.
شرایط شرکت کنندگان:
-شرکت در این رویداد برای عموم آزاد می باشدو آثار ارسالی در این جشنواره می‌بایست توسط خود شخص تهیه شده باشد.
در هر فایل باید به همراه عکس های ارسالی یک فایل متنی شامل نام عکاس و تاریخ عکس برداری و منطقه جغرافیایی عکس ارسال شود.عکس های ارسالی باید در فرمت JPEG و دارای حداقل12 مگاپیکسل باشند.هرگونه ویرایش اغراق شده که جنبه اسنادی عکس را از بین ببرد منجر به حذف عکس خواهد شد. البته تغییر کنتراست، سیاه و سفید کردن، اصلاح رنگ و کراپ عکس بلا مانع است.عکس های ارسالی نباید دارای امضاء عکاس، تاریخ، ، قاب، حاشیه، واترمارک و لوگو باشند.
شایسته است از ارسال آثاری که در دیگر جشنواره ها شرکت داده شده اند در این مسابقه خودداری فرمایید.
-  شرکت‌کنندگان داستان خود را با فرمت word وpdf  ارسال نمایند. همچنین پیش از این در مسابقه‌ای شرکت داده نشده باشد .مشخصات کامل نویسنده شامل نام و نام خانوادگی و سال تولد، محل سکونت، شماره تلفن در پایان فایل فوق ثبت گردد. حجم آثار ارسالی نباید کمتر از ۵۰۰ کلمه و بیشتر از ۵۰۰۰ کلمه باشد.
- آثار ارسالی نقاشی بصورت واضح و با کیفیت بالا  وحتی الامکان با مداد رنگی نقاشی شود.  نباید  قبلا در هیچ کتاب، مجله ویا جشنواره ای چاپ و منتشر شده باشند. هر فرد می تواند حداکثر با دو اثر در این جشنواره شرکت نمایند. شرکت کنندگان میبایست مشخصات کامل خود شامل سن ، تحصیلات، نشانی وشماره تماس بر روی اثر خودداری نمایند و به صورت جداگانه ضمیمه اثر نمایند.
رده سنی برای نقاشی: گروه سنی کودک و نوجوان
گاه شمارجشنواره:
مهلت ارسال آثار: از 20 آذرماه لغایت 30 دی ماه 99
اعلام نتایج و معرفی آثار برگزیده: 14 بهمن ماه 99
طریقه ارسال آثارجشنواره:
پست الکترونیکی: info@khzdoe.ir
اینستاگرام: khzdoe.ir
در تعداد موارد ارسالی برای جشنواره محدودیتی وجود ندارد 

 
شماره تماس: 71-33737769
در صورت هر گونه سوال در ساعات اداری با واحد آموزش و روابط عمومی تماس گرفته شود.