اجرای روزانه گشت آبی تالاب میانگران ایذه با طراحی یک بوت قایق

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه گفت: در پی طراحی یک بوت قایق متناسب با شرایط تالاب میانگران با همت پرسنل این اداره، کار گشت روزانه این تالاب به صورت مستمر در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، احمد امیری با اشاره به اجرای روزانه و مداوم گشت و کنترل تالاب میانگران اظهار کرد: در پی طراحی یک بوت قایق متناسب با شرایط تالاب میانگران با همت پرسنل این اداره، کار گشت روزانه این تالاب به صورت مستمر در حال انجام است.
وی افزود: به دلیل پیشگیری از شکار و پایش روزانه پرندگان و گونه های موجود در تالاب میانگران، یک بوت قایق متناسب با شرایط هیدرولوژی تالاب میانگران توسط پرسنل این اداره طراحی و پس از انجام آزمایشات لازم جهت بررسی عملکرد آن برای گشت و کنترل روزانه تالاب میانگران تخصیص داده شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه اضافه کرد: در سال های گذشته به دلیل پایین بودن سطح آب تالاب و کمبود بارش ها در شهرستان ایذه، حریم آبی تالاب میانگران به حداقل خود رسیده بود ولی در پی بارش های مناسب امسال تاکنون با ابالا آمدن سطح آب و گستردگی تالاب، به منظور دسترسی مستمر پرسنل یگان حفاظت به تمام نقاط آن این قایق نقش به سزایی را در سهولت کار ایفا خواهد کرد.