برگزاری کارگاه تسهیلگری آموزش پیش دبستانی ویژه مربیان پیش دبستانی در شادگان

 رحیم مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان اظهار کرد : کارگاه آموزشی آشنایی با بسته آموزشی محیط زیست ویژه مربیان مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش در شادگان اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با کتاب های "مبانی آموزش محیط زیست و مشارکت خانواده" و  آموزش محیط زیست ویژه مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی" برای مربیان پیش دبستانی روستایی برگزار شد. این کارگاه با حضور  مربیان  پیش دبستانی راه ایمان در ساختمان سالن جلسات موسسه راه ایمان در شادگان برگزار شد.
مجدمی تصریح کرد  : این کارگاه توسط طالب مخیمر کارشناس آموزش اداره محیط زیست شادگان  اجرا شد و ضمن معرفی بسته آموزشی محیط زیست ، تعاریف، اصول، مبانی و چالش‌های محیط زیست ، مربیان با اهمیت آموزش‌های زیست محیطی در سنین کودکی و پیش دبستانی و نحوه ارائه آموزش‌ها، انتقال مفاهیم و اجزای واحدهای کار به کودکان در مراکز پیش دبستانی آشنا شدند و کارگاه با نمایش فیلم نمونه واحد کار خاک و پرسش و پاسخ و پیشنهادات شرکت کنندگان و توزیع  بسته آموزشی در بین مراکز پیش دبستانی به پایان رسید.
مجدمی  همچنین از مدیریت راهبر موسسه راه ایمان و تمام مربیان پیش دبستانی که با حضور در این کارگاه در جهت ترویج فرهنگ محیط زیستی به کودکان، این اداره را یاری نمودند تشکر و قدردانی کرد.