اختتاميه برنامه های هفته ملی هوای پاک در شهرستان کارون

 به گزارش روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست خوزستان - برنامه هاي هفته هواي پاك با تجليل از فعالان محيط زيست و آثار برتر مسابقه نقاشي در شهرستان كارون به پايان رسيد.
عباس ظاهری رییس اداره محیط زیست شهرستان کارون در اختتامیه هفته هوای پاک که با برگزاری مسابقه نقاشی به میزبانی شهرداری برگزار شد ، گفت: در طول این هفته برنامه های متنوعی با  همکاری شهرداری کوت عبدالله ، دفتر تسهیل گری ،شرکت کشت صنعت  دعبل، تخته فشرده نئوپان ، شرکت کشت صنعت فارابی   خمیر مایه الکل رازی ، آموزش و پرورش فعالان محیط زیست ،میراث فرهنگی در سطح شهرستان کارون برگزار گردید.
 وي ادامه داد : به مناسبت گرامیداشت این مناسبت ضمن برگزاری مسابقات مختلف در نقاط مختلف شهرستان در این روز ، هزار اصله نهال در سطح شهرستان به یاد سردار دل ها و مرحوم خیرالهی پدر معنوی تشکل های مردمی توزیع و غرس شد. 
در روز پایانی به رسم یاد بود به سه نفر از دانش آموزان که  رتبه اول تا سوم مسابقه نقاشی را کسب کرده بودند جوایزی به رسم یادبود اعطا گردید. همچنین از فعالان محیط زیست شهرستان و کارگران خدوم شهرداری  که نقش ارزنده ای در محیط زیست منطقه داشته تقدیر و تشکر بعمل آمد. 
 ظاهری رئیس اداره محیط زیست کارون ضمن تشکر از کلیه عزیزانی که نقش ارزنده ای در اجرای هرچه با شکوهتر این برنامه داشتند گفت : مطابق برنامه ریزی قبلی مقرر گردید گرامیداشت این مناسبت جهت فرهنگ سازی و ارتقا فرهنگ زیست محیطی به طور فراگیر در سطح شهرستان برگزار شوه که خوشبختانه با همکاری همه عزیزان این مهم محقق گردید  و ابراز امیدواری کرد با این روحیه مردمی و استقبال احاد مردم برنامه های زیست محیطی به صورت هماهنگ و به طور مستمر در طول سال در سطح شهرستان برگزار گردد.