اجرای مراسم درختکاری به مناسبت هفته هوای پاک در بیمارستان امید لالی

اداره حفاظت محيط زيست شهرستان لالي:
 به گزارش روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست خوزستان، مهدی زمانپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی مراسم درختکاری به مناسبت هفته هوای پاک کادر درمانی و پرسنل مجاهد بیمارستان امید لالی با حضور جمعی از مسئولین ادارات ، رئیس و کارکنان بیمارستان امید با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه این بیمارستان برگزار گردید.
مهدی زمانپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست لالی ضمن گرامیداشت هفته هوای پاک بیان کرد: به احترام تلاش و ایثار پزشکان، پرستاران و کادر درمانی فعال بیمارستان امید شهرستان لالی تقدیر و تشکر را داریم و نقش پر رنگ و حیاتی کادر درمان را در مقابله با بیماری کرونا فراموش نخواهیم کرد،  همچنین در این روز به فرزندانمان یاد می‌دهیم که شکستن شاخه‌ ای از درختان مانند شکستن بال  فرشتگان است.
وی اظهار کرد: هفته هوای پاک فرصتی است برای توجه به محیط زیست وافزایش سرانه فضای سبز و کاشت نهال درخت تا اهمیت هوای پاک و زمین پاک را بار دیگر مورد تاکید قرار دهیم و برنامه های توسعه شهری را بر مبنای توجه به محیط زیست اجرا کنیم.
زمانپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی ضمن اهمیت توسعه فضای سبز در کاهش و کنترل آلودگی هوا در پایان گفت: هرساله به مناسبت هفته هوای پاک و با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت برنامه های درختکاری از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی برگزار می شود.