کارگاه آموزشی مجازی عکاسی مقدماتی ویژه محیط‌بان و پرسنل محیط زیست به صورت کشوری در خوزستان برگزار شد

 
رییس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت :در جهت مستند سازی از رویدادهای زیست محیطی و طبیعت استان ، دوره آموزشی عکاسی برای محیط‌بان و پرسنل محیط زیست در خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان،کارگاه آموزش مجازی عکاسی مقدماتی ویژه  محیط‌بان و پرسنل محیط زیست  بصورت کشوری توسط اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان برگزار شد.
شهریار عسکری رئیس اداره روابط عمومی  حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان این مطلب گفت : بخش عمده ای از فعالیت بخش اجرایی نیازمند داشتن تصاویر مناسب از حوادث و رویدادهای طبیعی است و  به دنبال نیاز سنجی دوره های آموزشی ویژه محیط‌بان و پرسنل اجرایی  ، بخش مستند سازی و  تصویر برداری استاندارد از مواردی بود که مورد توجه قرار گرفت و با هماهنگی انجام شده با واحد آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل و با مشارکت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهشهر و کسب مجوز از دفتر آموزش سازمان مرکزی این دوره به صورت ویژه برای گروه هدف در مدت سه روز بصورت کشوری برگزار شد.
وی ادامه داد : مدرس این دوره آموزشی ، مرجان نوروزی زاده از مدرسین  دانشگاه‌های استان بود که  با توجه به نوع فعالیت و نیاز آموزشی ، سر فصل هایی نظیر کار با دوربین ، چگونگی تهیه تصاویر مطلوب از سوژه های طبیعی و نحوه کار با  نرم افزارهای عکاسی آموزش داد .
عسکری در بخش پایانی سخنان خود گفت: برای شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی در صورت گذراندن آزمون ، گواهینامه معتبر آموزشی از سوی واحد آموزش سازمان صادر خواهد شد.