بازدید کارشناسان محیط زیست از وضعیت شرکت فولاد شادگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان،کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان به همراه کارشناسان اداره محیط زیست شادگان از وضعیت زیست محیطی شرکت فولاد شادگان بازدید میدانی بعمل آوردند.

سید محمد حسن فقیه رئیس اداره محیط زیست شادگان با بیان این مطلب گفت: شرکت فولاد شادگان یکی از کارخانجات حوزه شهرستان شادگان بوده که واحد احیاء مستقیم تولید آهن اسفنجی به بهره برداری رسیده و واحد فولادسازی در مرحله احداث قرار دارد.

فقیه افزود: کارشناسان اداره کل به همراه کارشناسان این اداره ضمن بازدید از واحدهای مختلف شرکت فولاد شادگان،توجه به مقررات و ضوابط زیست محیطی را با توجه به سیاست های کشور در حفاظت از محیط زیست خواستار شدند و در پایان پس از بازدید میدانی جلسه کارشناسی به منظور جمع بندی نهایی با حضور مدیریت بخش HSE برگزار گردید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به مقررات و ضوابط زیست محیطی  شرکت های بزرگ تولیدی که مشمول ارزیابی اثرات زیست محیطی هستند در تمامی مراحل ساخت و تولید مستلزم پایش و بررسی وضعیت زیست محیطی و عدم آلودگی می باشند. لذا این اداره بر حسب وظیفه بازدیدهای میدانی از شرکت فولاد داشته تا مسئولین شرکت با برنامه ریزی اقدامات و تدابیر زیست محیطی را مدنظر داشته باشند.