تقدير از شهروند فعال در حوزه حمايت از حيوانات در اهواز

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- در راستای ترویج وتوسعه فرهنگی حمایت از حیوانات ، تقدیر از سرکار خانم سلیقه، حامی حمایت از حیوانات در برخی از مناطق شهرستان اهواز با حضور آقای مهندس خیرالهی ،کارشناس مسئول آموزش ومشارکت های مردمی  اداره کل ، فعالان زیست محیطی ، مدیر سمن مهرورزان زمین پاک ، جلگه سبز ( درحال تاسیس) انجام شد.

 خانم سلیقه بانویی علاقمند به محیط زیست و حیوان است که با هزینه شخصی به نگهداری، مراقبت وتیمار حیوانات گوشه وکنار شهر می پردازد. بدین منظور  سلامت و بهداشت جانوران را مرتباً چک نموده و بطور منظم سگ و گربه های تحت مراقبت خود را واکسینه می نماید. این فرد بارها با صحنه آزار و آسیب رسانی به این حیوانات مواجه گردیده و مجبور به مداواهایی اعم از جراحی ، دارو درمانی و.. گردیده است. متاسفانه فرهنگ حیوان آزاری کماکان وجود دارد.

 حین بازدید در منزل این دوستدار حیوانات، با گربه ای مواجه شده که از ناحیه دست می لنگید و یا سگی  که از ناحیه کمر بواسطه ضربات مردم فلج شده وقادر به راه رفتن نبود .این فرد این حیوانات ناتوان را در منزل خود ویا با پیدا کردن گوشه ای مطمئن ، مراقبت می نماید .

   خانم سلیقه اظهار کرد گاهی مراقبت ها از سوی نیروهای ناآگاه انجام میشود که درخواست حمایت از این حیث را داشتند .

در این تاریخ ضمن بازدید از چند ایستگاه مراقبت حیوانات از ایشان با اهدا هدیه، گل  ولوح تقدیر قدردانی شد.