برگزاری اولین کارگاه آموزشی آشنایی مدیریت صحیح پسماندعادی وعفونی پزشکی ویژه پرسنل مطب ها ، درمانگاه ها وآزمایشگاه ها این شهرستان درسال ۹

  به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان :رحیم مجدمی رئیس اداره محیط زیست شادگان اظهارکرد : این کارگاه آموزشی  تحت عنوان مدیریت پسماند عفونی و عادی جهت پرسنل مطب ها و درمانگاه ها و آزمایشگاه های  با رعایت تمام پروتکل های ستادملی مبارزه با کووید۱۹ و با حضوررئیس مرکز بهداشت و مسئول بهداشت محیط و معاونت درمانی شبکه بهداشت ودرمان  و سیدمحمدحسن فقیه وطالب مخیمر از کارشناسان  اداره محیط زیست شادگان  . در محل سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان  این شهرستان برگزار شد.
این مقام مسئول تصریح کرد:  این کارگاه  با موضوعاتی چون ضوابط و آیین نامه های مدیریت پسماند و نیز روشهای اجرایی و چگونگی کاهش آثار زیانبار مدیریت پسماند های عادی وعفونی برای افراد شرکت کننده  مورد بحث و آموزش قرار داده شد.
وی تاکید کرد: پسماند های عفونی یکی از انواع پسماند های خطرناک هستند که به دلیل حساسیت بسیار زیاد و بار آلودگی زیست محیطی و امکان انتقال عوامل بیماریزا از اهمیت بسزایی برخوردار می باشند و به همین دلیل نیازمند آموزش و مدیریت صحیح و دفع بهداشتی است.
مجدمی درپایان  از زحمات و تلاشهای مدیریت شبکه بهداشت ودرمان و نظام پزشکی و تمام مراکزدرمانی این شهرستان وبخصوص مدافعان خط مقدم  مبارزه با بیماری کووید 19این شهرستان تقدیرو تشکر کرد.