تجلیل اداره محیط زیست شوشتر از خبرنگاران و تشکل‌های زیست محیطی

به مناسبت روز ملی تشکلها و روز خبرنگار مدیران انجمن های زیست محیطی و خبرنگاران توسط اداره حفاظت محیط زیست شوشتر مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان_ بهروز نجاتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر، در نشستی صمیمانه با خبرنگاران و مدیران انجمنهای زیست محیطی با تبریک روز خبرنگار و روز ملی تشکلها و مشارکت‌های اجتماعی به آنها، تعامل، همفکری و همکاری دوسویه تشکلها و خبرنگاران را وسیله ای مؤثر در حل مسائل و مشکلات اجتماعی بیان کرد و خواستار ارتباط بیشتر اصحاب رسانه و قلم با تشکل‌های زیست محیطی شهرستان در جهت فرهنگسازی، انعکاس و حل مسائل زیست محیطی و اطلاع رسانی فعالیت‌های سازنده در حوزه محیط زیست شد.
در این نشست که به دعوت اداره حفاظت محیط زیست شوشتر و در دفتر ریاست این اداره تشکیل شده بود برخی فعالیت‌ها و اقدامات اداره حفاظت محیط زیست شوشتر و عملکرد زیست محیطی صنایع از سوی رئیس این اداره بیان شد و خبرنگاران و مدیران انجمن های زیست محیطی به بیان نظرات، پرسش ها، پیشنهادات و انتظارات خود پرداختند.
در پایان این نشست نیز انجمن های زیست محیطی با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر تقدیر و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر نیز با اهدای یادبود و تقدیر نامه از مدیران انجمن ها و خبرنگاران حضوریافته در جلسه تجلیل نمود.