کارگروه مدیریت پسماند شهرستان امیدیه برگزار شد

مأموریت مقرر به اعضای کارگروه پسماند در امیدیه
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان امیدیه از اجرایی شدن مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان امیدیه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان- علی معماری در نشست کارگروه مدیریت پسماند شهرستان امیدیه که در دفتر فرماندار امیدیه و با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد، گفت: به دنبال تشکیل کمیته‌های فرعی ویژه‌ی پسماندهای پنج‌گانه، واگذاری مسئولیت به کمیته‌ها به منظور کاهش خطرات زیست محیطی و بهداشتی ناشی از آثار مخرب پسماندها، روح تازه‌ای را جسم محیط زیست تزریق می‌کند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان امیدیه خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمیته‌های مدیریت پسماندهای عادی، نخاله‌های ساختمانی و پسماندهای پزشکی ویژه در سطح شهرستان امیدیه مؤظف شدند تا با اقدامات نتیجه بخش در شناسایی کلیه مراکز تولید کننده این قبیل پسماندها و نظارت بر اجرای ضوابط و قوانین، گام بزرگی را در برخورد با عاملین ایجاد آلودگی محیط زیست و صدمه به سلامت بشر بردارند. 
معماری در ادامه افزود: یقیناً اگر قانون مدیریت پسماندها همه جانبه و منسجم اجرا شود، مدیریت جامع پسماندها سریعتر به نتیجه رسیده و عواقب ناگوار پسماندها به حداقل می‌رسد.   
در این نشست فرماندار شهرستان امیدیه، معاون عمرانی فرمانداری امیدیه، شهردار امیدیه، شهردار میانکوه و نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه و بهداشت صنعت نفت آغاجاری و نیز رئیس شورای اسلامی شهر امیدیه حضور داشتند.