کاشت نهال توسط انجمن های محیط زیستی استان در منطقه حفاظت شده کرائی ( شوشتر)

 انجمن های محیط زیستی استان و شهرستان شوشتر به یاد محسن خیرالهی در منطقه حفاظت شده کرائی نهال کاشتند
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- صبح امروز سه شنبه ۲۷ آبان ماه برنامه مشترک بازدید از منطقه حفاظت شده کرائی توسط اداره کل حفاظت استان و اداره محیط زیست شوشتر با حضور فعال انجمن های  محیط زیستی استان و شهرستان شوشتر صورت گرفت.
مژگان سخایی رییس آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل محیط زیست خوزستان در این خصوص گفت : همزمان با اولین بارش های پاییزی در سراسر استان و تلطیف هوا ، انجمن های محیط زیستی با مشارکت محیط زیست کاشت نهال در مناطق را انجام می دهند.
وی افزود : برنامه بازدید از منطقه حفاظت شده کرائی با حضور چندنفر از پرسنل اداره کل استان و روسای ادارات حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی شوشتر و همچنین انجمن های زیست محیطی استان و شهرستان شوشتر برگزار شد.
در این برنامه بهروز نجاتی رییس اداره محیط زیست شوشتر در خصوص منطقه کرائی و انواع پوشش گیاهی و جانوری منطقه مطالبی بیان کرد و یاد و خاطره زنده یاد محسن خیرالهی از دلسوزان و تلاشگران عرصه محیط زیست را گرامی داشتند.
همچنین نظری رییس اداره منابع طبیعی شوشتر به وسعت منطقه کرائی اشاره کرده و از کاشت نهال های بومی و متناسب با بافت خاکی منطقه در سال های گذشته خبرداد.
در ادامه برنامه شرکت کنندگان به رسم یادبود تعدادی نهال به نام زنده یاد محسن خیرالهی در منطقه کرائی کاشته و یادش را گرامی داشتند.
 منطقه حفاظت شده کرائی با مساحت ۶۰ هکتار در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شوشتر قرار دارد و از سال ۷۶ به منطقه شکار ممنوع و در سال ۸۶ به عنوان منطقه حفاظت شده به مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.